Sayfalar

9 Ağustos 2010 Pazartesi

TIRAMISU

malzemeler;
4 yumurta
1kutu 500gr lik mascarpone peyniri
kedi dili biskuvi
expresso kahve,yoksa granul kahve
ve kakao

yapilisinagelirsek;4 yumurtanin sarisiyla beyazini ayirdim.yumurta sarilarina 4 yemek kasigi seker ekleyip kremsi bir kivama gelene dek mixerle cirptimcirpma islemi bitince bir kutu mascarponeyi ekleyip tekrar cirptim
dige yanda yumurta beyazlarini kar beyazi olana dek cirpip,diger karisima ekleyip dikkatlice beyazlari sondurmeden ,alt ust ederek karistirdim.
daha sonra kedi dili biskuvileri expresso ile islatip herhangi bir form kabina dosedim,sonra karisimi arasina yayip ikinci kat biskuvileri ayni sekilde islatip dizdim...en uste kremayi yayip duzeldim ve hertarafina esit kakao serpistirdim...
vee en az bir saat buzdolabinda dinlendirdikten sonra tiramisumuz yenmeye hazirdir.......
afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder