Sayfalar

13 Eylül 2010 Pazartesi

uyduruk kupelik

kupelerim cekmece icinde,bir  o tarafa bir bu tarafa savrulmaktan helak oldular..oyleki dogru durust goremedigim icin coktandir takmiyordum bile...bu aralar bir kupe oranizeri almak istesemde,para vermek istemedim.hep  derleyep toparlayacak fikirler ararken,hicte istedigim gibi bisey bulamadim...benden baska kimse akil etmismidir bilemiyorum...ben bir anda kafamda atan fikir isigiyla ise koyuldim...bu kadehlerimi hem sevmiyordum ,hemde kullanmiyordum...ustune gecirilmis  tuller hazir..1 liracilardan aldigim bardak mumluklarin ustune geciriliydi...ben bardaklari baska bir yerde kullanmak istedigim icin...cikardigim tul de boylece isime yaramis oldu....
tarif edecek bisey yok aslinda..kadehin ustune tulu giydirdim.tabi siz isterseniz sade de kullanabilirsiniz,ya da susleyebilirsiniz.ya da renkli kadehler de olabilir.tamamen hayal gucunuze bagli...daha sonrada kupelerimi ustune dizdim..bence cok guzel  ve orijinal bir fikir oldu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder