Sayfalar

6 Ekim 2010 Çarşamba

dikkat ve konsantrasyon problemi:(

/bilmemdir neden?hayati hep uzerime uzerime gelirken buluyorum....oyle zamanlar oluyor ki,sebebsiz kendimi nefes alamazken buluyorum.enerjim o kadar sonuk ki,kalkacak hal bulamiyorum .ve tum bunlari yasarken o an icin nedenler bulamiyorum kendime.
ama aslina bakarsan kafamin ici o kadar dolu ki,ne yapsam atamiyorum onlari oradan.sirf kafamin icini temizlemek icin,dusunmemeye ,kaaya takmamaya calisirken bu seferde herseyi unutmak istemekten dolayi,dikkat ve konsantrasyon cekmeye basladim......offffffffff yaaaa..kafam su an a o kadar agir bir vaziyetteki,sanki 20 kilo yuk  tasiyorum gibiyim...bitkinim,yorgunum.....hicte iyi bir durum degil bu,cunku hayatimi cok ciddi bir sekilde bozmaya basladi,bu dikkat bozuklugu yuzunden kendimi isime veremeyorum.hayalde gibiyim....nasil asacagim hic bilmiyorum..tek bildigim sey  boyle biseyin hayatimi etkilemesine izin vermek istemeyisim!!aslinda anlatmak ,yazmak istedigim onca seye ragmen,hislerimi tam olarak dokemiyorumda yaziya......ama gececek biliyorum,gecmesi icin elimden geleni yapacagim....bir de bu  durumumla ilgili nette birza arastirmalar yaparken bazi telkinler buldum...ve hemen not alip buzdolabimin ustune  asmaya karar verdim..belki bir fayadasi dokunur haa ne dersiniz????
iste o telkinler...
konsante olmak icin telkinler
buradan  da inceleyebilirsiniz
-dogal olarak yuksek seviyede konsantrasyona sahibim.
-konsantre olmak benim icin kolay
-kolayca derin kontrasyona girebiylorum
-daima her goeve odaklanmis ve adanmisla yaklasiyorum
-iradem mukemmel
-detaylara mukemmel sekilde dikkat ediyorum
-uzun sure odaklanmis kaliyorum
-ben asiri urekenim(verimliyim)
-uretkenligim(verimliligim)mukemmem
-kendimle isleri bitirme yetenegimle ve verimliligimle gurur duyuyorum
-kafama koydugum her isi 100 de % kendimi adiyorum.
gibi telkinlerden olusuyor...insan okurken bile kendini iyi hissediyor..ama onemli olan icten gelerek ve uygulayarak,benimseyerek      dusunmek..
bakalim insallah su durumdan kurtulabilirm......
sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder