Sayfalar

15 Ocak 2011 Cumartesi

IKI GUZEL DENEME:DOMATESLI YESIL FASULYE VE BRUKSEL LAHANASI KAVURMASI

merhaba...
bugunki denedigim buksel lahanali tarifi kendim uydurdum...benden once birileri yaptiysada bilemiyorum..tek bildigim etin yanina garnitur niyetine aldigim bruksel lahanasini degisik bir sekilde yapmakti..cunku salt haslayinca pek tadi tuzu olmuyor..yavan oluyor..ama lahanaya kattigim bu guzel yorumla daha bir lezzetli oldu ve etin yanina daha bir yakisti bence..:)
ikincisi ise fasulye kavurma...bu tur kavurmayi hemen herkes bilir diye dusunuyorum...

tarifler cok basit zaten en fazla bir 20 dk da hazirlanabilecek turden..biz iki kisi oldugumuz icin,cok olmasin diye kendimize gore yaptik..denemek isterseniz kendinize gore malzemelerini ayarlayabilirsiniz.
tarife gelirsek
BRUKSEL LAHANASI KAVURMASI
bruksel lahasini yikayip,uzerine yeteri miktarda su ekleyip hasladim...diger yanda bir adet sogani kucuk kucuk dograyip,kavurdum,kavrulan sogana yaklasik 3 yemek kasigi domates puresi ilave edip,tuz karabiberini ekledim..haslanip suzulmus bruksel lahanasini bu sosa ilave edip,yeteri kadar tuz ilave ettikten sonra bir 5 dk daha kavurup atesten aldim...lahanamiz servise hazirdir:)
YESIL FASULYE KAVURMASI icin ise


yesil fasulyesi yikayip ,hasladim...yine 1 adet sogani kavurup 1 adet domatesin puresini ilave edip,haslanip suzulmus fasulyeleri ekledim ,en son tuz ve cok az karabiber ekleyip biraz kavurup atesten aldim...afiyet olsun..:)

2 yorum: