Sayfalar

26 Mayıs 2011 Perşembe

GUZEL FIKIRLER.:))

Her disari ciktigimda,gozum hep ciceklerde kaliyor:) cogu zaman almadan gelmiyorum,ama cogunlukla vazoda pek dayanmiyorlar, ben de boyle solmaya yuz tutuklarini gordugum an makasla kesip su dolu kucuk bardaklara koyuyorum ciceklerimi,ve boylece daha fazla dayanmis oluyorlar...bu da beni cok mutlu ediyor,hem de gorsellik acisindan da cok estetik duruyor...yemek masasinin ortasina ya da herhangi bir koseye,orta masasina,ya da pencere onunde cok ama cok guzel duruyorlar...







bu pembeli ciceklerim ise arkadasimin hediyesi idi:)) cok severek gozum gibi baktim  ama yavas yavas solmaya yuz tuttular,ikeadan almistik, sus cicekleri oldugu icin omurleri kisa oluyor haliyle...ama benim icinde uzun soluklu oldu ,nedeni ise ben pek cicek bakmayi beceremiyorum soluyor zavalliciklar...haliyle bunlar uzun sure dayaninca beni bir sevinc kaplamisti,hem de cok sevimliler gercekten...artik nereye kadar dayanirlarsa bakalim...ama bu guzel cicekleri olumsuzlesrirdigim icin mutluyum....:)))










bu tabagida dogum gunum de yapmistim,oyle pek bisey yapmadik arkadaslarim gelmisti,boyle bir sevimlilik olsun diye yapmistim,cok hoslarina gitmisti...:))

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    gerçekten çok hoş fikirleriniz war sayfanızda...
    bayıldım...
    seve seve izlemeye aldım sizi...
    bende beklerim sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. :)merhabalar cok tesekkur ederim...kendimce biseyler yapmaya calisyorum begendiyseniz ne guzel...cok tesekkurler..:)

    YanıtlaSil