Sayfalar

28 Ağustos 2011 Pazar

SARMISAK SOSLU SALATA

Salataya sarmisak sos yapmak nerden aklima geldi hic bilmiyorum..esim salatalari cok sever markete gitse reyeonda ne kadar hazir salata varsa alir sagolsun..ben de galiba tv deki bir yemek programindan esinlendim saniram...malum hazir soslar o kadar saglikli degil ,icinde bir suru katki malzemesi...o yuzden ben de kafamda kalan bir kac silik bilgi ile bu sosu yaptim..ozelleikle zeytinyagi ile yapilirsa daha bir guzel oluyor...


bu sos icin: salatanin azligina ya da cokluguna gore 1-2 dis sarmisagin kabuklarini soyup eziyoruz,cukur bir kasede 1-2 yemek kasigi zeytinyagina(salata miktari az ise ,daha az konulmali)ezilmis sarmisaklari ekleyip  az tuz ve karabiber dokup karistiriyoruz ..ve salatalik ve domatesten olusan salatamizin uzerine dokup sevis ediyoruz..sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder