Sayfalar

12 Ekim 2011 Çarşamba

KALPLI HEDIYE KUTUSU


Bu kutuyu, dogumgunu olan bir arkadasima hediye ettim.Gorunce cok sevindi,malum biz bayanlar kozmetige cok duskunuz..icine  3 oje ,1 adet parfum koymustum...bu da herzamanki gibi acil  durum hediyesi oldu..elim bos gitmek istemedigim icin,hazirda kutumda varken bu cikti ortaya...onemli olanhediyenin buyugu kucugu degil,icinen gelmesidir...o yuzen cok icim sinerek hazirladim.ozelleikle karsimdakinin hosuna gitmesi beni ayrica sevindirdi:))

2 yorum:

  1. merhabalar,

    kusura bakma gec kaldim sana geri dönmekte..
    puantiyeli kaplar bir ara rossmann`a gelmisdi.. ama bayaa oluyor.. ama eminim butlers gibi benzeri dükkanlarda bulma sansin yüksektir..

    *aynen hediyenin icerigi önemli degildir, yeterki kaplten yürekten gelsin, yüzler gönüller gülsün :)
    ama inan pek cici olmus kutun, yüregine saglik ...

    sicacik sevgi ve selamlarla..

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim hasret...onemli degil ,zaman ayrip cevapladigin icin cok tesekkur ediyorum...o zaman bn bir takibe alayim,belki bulma imkanim olur:) icten yorumun icin de cok teskkurler..sevgiler:)

    YanıtlaSil