Sayfalar

6 Kasım 2011 Pazar

AYAKLI TABAGIN;ANAHTARLIGA DONUSUMU.)

iste onlarca para verip,sonrada cok nadir kullandigim ve yer skntisi yuzunden beni sinirlendiren bir yere sigmayan bir tabak bu..hem de ik tane...ama ben nasil binbir heveslerlen aldim..esim o kadar alama diye uyarmisti:)ama ben tabiki alip sonrada dopabin ucre koselerine attim...sonra aklimda simsekler cakti..aslinda sonradan bu fikrin ikea kataloglarinda oldugunuda gordum,..anlayacaginiz yeni bir bulus degil:) tabi ben o edayla dolasirken,baska yerde gorunce :)) guldum bi kendime:)
ama neyse ki netice ve orda burda aradigim anahtarlarim icin guzel bir cozum oldu...resmini cekmeyi unutmusum..diger tabagimada gen e herzamaki gibi kaybolan sarj kablaarini falan koydum..ikiseide iyi oldu yani..en azindan herzaman isime yarayan bir cozum oldu..:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder