Sayfalar

15 Mart 2012 Perşembe

BAYAT EKMEK SALATASI

son gunlerde elimde kalan ekmekleri nasil degerlendiririm diye bayagi bir dusundum.Elimde yeteri kadar galeta unu oldugu icin ,onu yapmadim cunku elimdekini bile zor tuketiyorum daha fazlasina gerek yok.O yuzden soyle bahara uygun bir ekmek salatam olsun istedim,hem basit hem ekonomik hem de lezzetli bir atistirmalik.
tarife gelirsek...

yaaklasik 4 dilim ekmegi kup kup dogradim uzerine iki dis sarmisak rendeleyip biraz karabiber serptim ve yaklasik 2 kasik sivi yag ile ekmeklerimi kizarttim.Iki adet domatesi ekmeklerin buyuklugunde kestim ve bir adet yesil sagon dograyip kizarttigim ekmeklerle karistirdim,bu kadar co basit ve doyurucu bir salata,ozeleikle sarmisagin ekmeklere ve salataya verdigi lezzeti cok seviyorum...

3 yorum:

  1. ekmeği bu şekil kavurup yumurtayla karıştırıyorum hep hatta dün de yaptım böyle salatasını da deneyeyim
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim,tabi sizin yaptiginiz gibi de cok lezzetli olur.salatasin da tavsiye ederim..sevgiler..

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil