Sayfalar

19 Temmuz 2012 Perşembe

YENI BIR MEYVE KESFETTIM,BEKTASI UZUMU




Itiraf etmem gerekirse  bu meyve turunu hic bilmiyordum,bir arkadas kendi bahcesinde bu uzumden yetistiriyor,orada tadina bakma sansim oldu,ilkin biraz aflladim cunku kendisi dikenimsi tuylu bir yapiya sahip oldugu icin tadinin iyi olamayacagini dusunmustum... hafif mayhos ve tatlimsi ,meyveler olgunlasip kirimizilastiksa daha tatli bir halde,ama hafif mayhoslugu hep var .Almanca adiyla stachelbeere olarak bilinen bu meyvenin bir suru de tarifine rastlamak mumkun..ben simdilik bu ilgin meyvenin kendisini tuketmek istiyorum,kim bilir belki bahcemde yetistirip kendi meyvemi kendim toplarim,cunku gecen sefer pazardan aldigim bu meyveleri cok pahaliya satiyorlar,acikcasi kac senedir burda yasamama ragmen hic bu meyveye rastlamadim,belkide ondan bolye pahalidir....daha fazla bilgi icin buradan  ve buradan bakabilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder