Sayfalar

26 Aralık 2013 Perşembe

PUDINGLI KEDI DILI PASTA

Merhaba,bu tur bir Pasta genelde biskuvilerle yapilir.Evde biskuvi yerine kedi dili olunca,neden olmasin dedim ve denemeye karar verdim.sonuctan ozellikle cok mennun kaldim.cunku kedi dilinin kendine has degisik bir tadi ve dokusu var o yuzden degisik ic dolgularla degisik Alternativler olusturulabilir.Benim o gun elimde kakaolu puding vardi onunlan denedim ,begendigim icin baska versiyonlarinida deneyecegim insallah :))

yapmasida cok basit ;

pudingi paketin ustunde yazildigi gibi pisirdim,kedi dillerini sutle islatip kaliba dizdim,ustune kakaolu puding,tekrar kedi dili ve puding sekilde katmanlarini tamamladim,en ustune puding gelecek sekilde bitmis oldu,istege gore hindistan cevizi,badem ile suslenip sogutup dinlendirdikten sonra servise sunabilirsiniz :))





2 yorum:

  1. Elinize sağlık pratik ve çok leziz olmuş tatlı krizlerinde kurtarıcı bir lezzet sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim sema hanim,evet gercekten ani tatli ataklarina birebir :))

    YanıtlaSil