Sayfalar

6 Nisan 2016 Çarşamba

Bahari evimize tasiyalim:)

Havalarin isinmasiyla,ister istemez insan yenilenip ,degismek istiyor.
Zaten,renkler benim vazgecilmezim oldugu icin,ilkbahar tam da bana göre :)

Ilk olarak,kizimin odasina bu güzel kuslari yaptim.Halisinda kuslari oldugu oldugu icin odanin havasina uyum sagladi.kuslari lambadan sallandirmayi terhih ettigim icin iki tane kesie,birbirine yapiatirdim ki,her iki taraftan renkli görünsün.normal renkli kagittan kesilirse gerek olmaz  ama Benim kullaniyoz simli Kartonun tek yüzü renkli oldugu icin böyle yaptim.




Arkadasimin yaptigi gibi,duvar dekorasyonu olarak da uygulanabilir. Ya da pencere ye uygulayabilirsiniz.Hersey hayal gücünüze kalmis.



Elimde kalan,diger kuslari Ornaments topladigim dallara konurdum.bir kac kelebek ve ugur böcegi ile süsledim.Hayal gücünüze göre degisil seyler yapilabilir 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder