Sayfalar

18 Ağustos 2010 Çarşamba

nutellali milfoy citirlari

merhabalar....su milfoyle yapilan seylere bayiliyorum..cunku her an elinin altinda sipsak yapabilecegin tariflerin oluyor..en iyi yonu hem cabuk olmasi hemde lezzetli olmasi...
benim kullandigim milfoy uzunca bir dikdortgen oldugu icin ,esit parcalara bolup oyle yaptim...

 bu arda bir kac tanesinide peynirli yaptim  o da nefis oluyor....hani olurya bazen caniniz bisey yapmak istemez ,iste oyle bir gunun ogleniydi...milfoylu citirlarin yanina ohh miss gibi cay ve bir kac kahvaltilik da ekleninca,nefis bir oglen atistirmasi oldu...bazen sabah kahvaltisi icin de ideal olabilir...
tarife gelirsek ;
milfoy hamuru ve icine surmek icin nutalla
milfoylerimi esit parcalara bolup ,nutellayi surdum ve rula yapip kivirip kol boregi yapar gibi sardim..ustune yumurta sarisi surup uzeri kizarana dek pisirdimm...
afiyet olsun:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder