Sayfalar

18 Ağustos 2010 Çarşamba

tost ekmeginden brutcetta

bu da gene cok basit bir tarif...orijinalinda kucuk ekmekcikler   ya da baget ekmeginden yapiliyor...ama o an elimin altinda tost ekmegi oldugundan onunla yaptim...hic te orijinalini arattigini soyleyemem..guzeldi yani...
o an cayin yanina kendimize gore yaptigimiz icin  4 adet yaptim

tarife gelice 4 adet tost ekmegi
1 orta boy sogan,tuz karabiber varsa feslegen(ben olmadigi icin kullnmadim)onun yerine kuru baharatini kullandim
iki adat orta boy domates
ve bir dis sarmisak
tost ekmeklerini margarin surdum.diger yanda kup  dogranmis domateslere ,kiyilmis soganlari ekleyip baharatlarini ayarladiktan sonra yaglanmis ekmeklerin ustune yayiyoruz...firin tepsisine dizip uzeri kizarana dek pisiriyoruz..
bu arada ben bir tanesine yag surmeyip,yani ligt olasi acisindan krem peynir surdum ve ustunede domatesli karisimi yayip oyle firinladim...soylemek isterim ki,tadi yag surdugumden daha guzeldi...bu da bir alternatif...denemek isterseniz pisman olmayacaginiza inaniyorum..kendi adima soylemem gerkirse guzel bir alternetifdi..yaninda cay ile super gider..
afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder