Sayfalar

26 Ağustos 2010 Perşembe

yulafli kurabiye

yulafli kurabaiye yapmak istedigimde bayagi bir nette dolastim ama kendime uygun bir tarif bulamadim.cunku tariflerin cogunda un vardi.ve benim maalesef unum kalmamisti...gerci bu kurabiye birazda yoktan var oldu diyebiliriz..cunku evde cogu sey bitince,bende elimdekilerle biseyler yaptim...tam dadini tahmin edemedigim icin az yaptim .ama deneme amacli yaptigim bu uyduruk kurabiyeyi herzaman yapacagim kesinlesti..cunku nefis bir tadi var...

benim o an elimin altinda olan malzemeler sunlardi
1 su bardagi yulaf
1 su bardagindan biraz daha az kiyilmis yer fistigi
5 kasik pekmez
1 yumurta
1 tali kasigi tarcin
1 yemek kasigi un 125 gr dan biraz dah fazla  oda sicakliginda margarin

oda sicakliginda erimis margarine tum malzemeleri ekleyip yoguruyoruzve sekillendirip 200 de ustu kizarana dek pisiriyoruz.(acikcasi ilk denemem oldugu icin tutmaz diye korktum ,cunku hamur hafiften civikmis gibiydi.ama korktugum basima gelmedi,:)cok guzel sekile girip pistiler...
afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder