Sayfalar

26 Ağustos 2010 Perşembe

ispanakli sebze corbasi

bu corbayi arkadasimda icmistim..o gun bugundur hep yaparim.normalde tavuk eti ile yapilirsa tadi daha guzel olur..
tarifi soyle

2 kase ispanak(ben hazir donmus ispanak kullandim)tazeside olur
1 havuc
1 sogan
1 tane kereviz
varsa tavuk eti(yoksa tavuk bulyon)
tuz karbiber
2 adet domates
1 -2adet pirasa
itiraf etmem gerekirse..sebze corbalarini pek sevmem..ama bu corbaya bayiliyorum...ozellikle bu corbaya tadini veren ispanak ve kerevizdir...hele o kerevizin corbaya kattigi tat bir baska...

ben bu corbada herseyi cigden koyup oyle pisiriyorum...cunku bizim normalde yaptigimiz..sogani kavurup tek tek malzemeleri ekledigimiz corba gibide denedim ama o tadi alamadim...zaten sebze oldugu   icin cabuk pisiyor.
.
tavuklari cok az yagda kavurup.sebzeleri ilave ediyoruz...domates rendesinide ekleyip ustunu gececek kadar su ekleyip bir tasim kaynatiyoruz.en son ispanaklari ilave edip tuzunu karabiberini ayarlayip bir tasim daha kaynattiktan sonra corbamiz hazrirdir..
afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder