Sayfalar

7 Eylül 2010 Salı

guzel bir gun...:))))

:))))))
ciceklerim  ne guzeller degil mi?...bunlar benim kendi kendime hediye etmis oldugum ciceklerim...hep esime soylerim bana bir cicek almassin diye...ancak cok hatirlatirsam belki oda alir...ama dun bambaska bir gundu...bir baska uyandim sabaha..icimde garip bir dinginlik vardi....esim gece calisti..sabah gelincede uykumu almama ragmen birazdaha sarilip uyudum..aslinda oyle aman aman bir sabah da degildi..herzamanki gibi uyandim ..kahvemi ictim...biraz dinlendim...ama icimde garip  bir dinginlik ve huzur ile...boyle olmasindan gunumun iyi gececeginin tahmininde bulundumm...ve oylede oldu zaten:)))karsilastigim herkes bana gulumsedi...ben guldugumden olsa gerek:)))..markete girdim yasli bir amca gozlerim icin cok guzel bir iltifatta bulundu..tesekkur edip..yuzumdeki gulumseme ifadesiyle devam ettim....kasaya gelince..cicekleri gorup...evet  iste bu dedim...neden hep birilerinin beni mutlu etmesini bekliyorum ki,madem oyle sectim en guzel cicekleri ve evin yolunu tuttum....havada cok guzeldi...nefi bir gunes var..icim icime sigmiyor...geldim ve yine o gulmsemeyle ,kendi kendimle konusarak yerlestirdim vazoya...:))))cok guzeller... baktikca gulumsuyorummm...oyle iste...guzel bir gunduu..bugun de oyle bir gun...umarim tum gunler hep boyle olur...umarim hepimizin gunleri hep boyle guzel olur....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder