Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe

HAVUCLU RENKLI BIBER KAVURMA

Renkli biberleri cok seviyorum,eger evde varsa ozellikle salatalara cok kullaniyorum.Ama bu tarif garnitur kivaminda ,oyle kendimce uydurdugum,masada renk olsun diye uydurdugum bir tarif oldu.Acikcasi kisa zamanda uydurdugum bu tarifin lezzeti bir o kadar da hosuma gitti ki bundan sonra surekli basvuracagim bir lezzet oldu.Özellikle yaz aylarina ya da havif bir atistirmalik ararsaniz..hemen  imdadiniza yetisecektir diye dusunuyorum...

Taife gelirsek;
-1 kuru sogan
-1 orta boy havuc
-1 yesil,kirmizi ve sari biber
tuz karabiber ve kirmizi toz biber
1 orta boy domates
zeytinyagi , 1 dis sarmisak



sogani yemeklik dogariyip ince dogranmis 1 dis sarmisak ile beraber kavurdum.kavrulan   soganlara 1 orat boy domatesi dograyip baharatlarini  ve tuzunu ekleyip 5 dik karistirdiktan sonra kabuklari soyulmus ve halka dogranmis havuclari ilave ettim.Havuclarin yumusamasi icin biraz kavurduktan sonra dogranmis biberleri ilave ettim ve bir 5 -10 dk daha kavrulduktan sonra atesten aldim:Ben ozellikli biberler cok yumusamasin soyle hafif dise gelsin diye cok pisirmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder