Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe

HEDIYE FIKIRLERI

Hepimizde vardir bu..ne zaman hediye etmek icin birseyler arasak,saga sola kosustururur  ve cogu zaman ne hediye edecegimize karar verememis oluruz...iste oyle bir gundiu ki ben de cok dusundum tasindim...sonra bunda karar kildim:))

hediyeni icerigini 2 adet degisik herhangi bir cay ve bir sekerlik olusturuyor.A slinda sekerligin icine  seker koyacaktim ama acaba tuhafmi kacar diye dusunmeden edemedim,ama simdi dusunuyorumda keske oyle yapsaymisim...Hani cay ve yaninda da sekeri guzel olurdu ya...o an aklima yatmadi ben de gene  bir kac cay paketi koydum icine:))  guzel  susledim hediye paketi yaptim...bence cok orijinal oldu:)ben hazirlarken cok keyif aldim..:)ama maalesef iyi resimleyememisim:...

diger bir fikrim ise maalesef resmini cekmegi unuttugum icin gosteremiyorum... soyleki arkadasim patates salatasi yapmami istemisti,seve seve yaptim ama  gourdugum kabi geri getirmek istemedigim icin cok guzel kapakli bir plastik kutu aldim,onun icine koyup goturdum.boylece hem geri getirmemis oldum, hem de karsimdakinin isine yarayabilecegi kullanabilecegi bir seyi hediye etme fikri bana gore  cok uygun oldu.




diger bir fikir ise;hazir aldigim icinde ayak bakim kremlerinin ve tuzunun  bulundugu bir set oldu...ozelleikle rengi dolayisi ile cok hosuma gitti. rengi o kadar hosuma gittiki yukarida bahsettigim kutunun kapaginida ayni bu renkete sectim:))








sonuncusu ise;yakinda dogum yapacak olan bir akrabamiz icin..gene kara kara dusunurken hazir paketlenmis bu hediyeyi buldum..aslinda boyle bir seyi kendim tasarlamak istiyordum..malum nette boyle bir hediyenin cok ornekleri var...Ama icinde ekstra bebek bezi haricinde sampuan,krem yag,mama kasiklari ,pelus oyuncak , gibi bir suru sey olunca..en iyisimi alayim dedim...en azindan isine yarayabilecegi bir sey olur diye dusundum..umarim dogru bir karar vermisimdir:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder