Sayfalar

5 Kasım 2012 Pazartesi

BAKLAVA YUFKASINDAN BOREK VE KISIR

Merhabalar...herkese guzel biir hafta gecirmesini diliyorum.....

kisir ve yanina yapilan kek borekler hayli bir coktur...baklava yufkasi cok pratik bir o  kadarda begendigim hazir bir urun...hamurun kitirligi hosuma gidiyor.....ama bu yufkadan borek yapacaksaniz mutlaka yogurt ve yagi  yari yariya karistirip ,yufkaya surup oyle ic malzemesini koyup sarmalisiniz ki kuru olmasin..ilk dendedigim zaman oyle bir hataya dusmustum :) amlum acemilik..ama olsun hersey  bir deneme yanilma suresi sonucta..boyle boyle tecrubeleniyoruz.. :) borekleri uzun uzun anlatmayacagim cok kolay zaten...yufkalara yogurtlu karisimi surup,icini koyuyorsunuz(ben sadece byaz peynir koydum) yarisina da sucuk ve beyaz peynir koymustum,kahvalti icin ideal oluyor,uzerine yumurta sarisi surup firina verdim,ustu kizarina kadar pisirdim..:) iyi bir hafta olamasi dilegiyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder