Sayfalar

2 Kasım 2012 Cuma

MEYVELI KREP


merhaba,normalde hep krepe pure yapilmis meyveler ,bal yada nutelle surulur cogu zaman.evde meyvem vardi ama pure yapmak istemedim,hem boylece hem meyvenin tadini aliyorsunuz hem de kendi sekerinden dolayi seker ilavesi de pek yapilmiyor.Esim nutelllali yemeyi tercih etti ,ben de boyle meyveli versiyonu ile,her ne kadar krep ile tuketilsede bana gore nutellaya oranla az sekerli ve hafif bir krep oldu....



tarife gerk yok aslinda..:)bildiginiz krepi yapiyorsunuz,ben meyve olarak nektarin kullandim(istege gore  yada duruma gore baska meyveler kullanilabilir).nektarinleri elma dilimler gibi dilimledim,tavaya 2 yemek kasigi bal ekleyip,meyveyi ilave ettim.bir 5 dk cevirdikten sonra tarcin ilavesi yapip ocaktan aldim ve meyvalar kreple bulusmaya hazirdir...afiyet olsun...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder