Sayfalar

26 Ekim 2010 Salı

MUZLU MILFOY MUSKASI

merhabalar....bu tarifi denerken...himmm dedim....milfoy icinde muzlu bir karsim nasil olabilir ki diye tereddutle yaklastim..ama denemkten de kendimi alikoyamadim.:)ilginc bir deneme oldu benim icin..belki birazdaha eklemelerle daha da ilginc ve lezzetli hale getirilebilir.
taife gelisek..
milfoy hamuru
1-2 adet muz
2 yemek kasigi bal
vanilya
yarim limonun suyu
1 cay kasigi tarcin
ve nutella

aslinda tarife bakinca muzlari tavada kizartacaginiz akliniza gelmez.ama tarif oyle oldugu icin,ilk once oyle denemeye kadar verdim..bunun icin muzlari rotadan kesip once ikiye ve dorde boldum...tavaya bir kasik margarin ve cok azda siviyag koyup...muzlari,2 kasik bal,vanilya ,tarcin koyup 1-2 dk karemlize edip ocaktan aliyoruz..en son limon suyunu dokup ilimaya birakiyoruz..geriside klasik sarma islemi...istediginiz sekilde kapatabilirsiniz...ben once kestigim milfoylere nutella surup..sonrada muzlu karisimindan koyup muska seklinde sardim..usune yumurta sarisi surup 2oo derecee ustu kizarana dek pisirdim....:)afiyet olsun..

8 yorum:

  1. ilginç denemek gerek tadını merak ettim şimdi :)
    afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. evet oyle..gercekten benim icin de ilginc bir tarif oldu...tesekkur ediyorum...sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sevgili arkadaşım ellerine sağlık.oldukça lezzetli görünüyor.güzel bir gün diliyorum

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ediyorumm..:)))

    YanıtlaSil
  5. sevgili arkadaşım ellerine sağlık.çok güzel görünüyor.mutfakta çok başarılısın.mintiden sevgiler

    YanıtlaSil
  6. cok tesekkur ediyorum canim....sizler kadar basarili olamasamda,ogrenmeye cabaliyorum..ok tesekkurler..

    YanıtlaSil
  7. canıım sana güzel bir gün diliyorum

    YanıtlaSil