Sayfalar

30 Kasım 2010 Salı

MILFOY PIZZA

su milfoy hamuru gercekten buyuk kolaylik..zamaniniz yoksa hemen imdadiniza yetisiveriyor...iste boyle bir gunde isten geldim,hem cabuk olsun hem de lezzetli olsun diye dusunurken elim milfoye uzaniverdi..bende piza yapsam nasil olur acaba diye dusunurken,denedim ve mennun kaldim..
kahvalti yada cay yanina harika bir alternatif olur..
malzemeler:
milfoy hamuru
arzuya gore sucuk
2 adét mozeralla peniri
1 adet domates
1 adet sogan
kasar peyniri

1 yemek kasigi salca
milfoyu acip,cok az su ile sulandirdigim salcayi hamurun uzerine surdum,sonra ince dilimler halinde kestigim soganlari ,mozeralla peyniri,sucuk ve kucuk kucuk dogradigim domatesleri uzerine ilave ettim en ustune kasar serpip  firina verdim,yaklasik 25-30 dik icinde pizzamiz yenmeye hazirdir..afiyet olsun..sevgiler...

4 yorum:

  1. merhaba Almanyadan ne kadar çok blogcu arkadaş varmış... daha önce pc de böyle bir aktivitede olmadığım için haberim yoktu.. gençliğimin ömrünün 18 yılını geçirdiğim Almanyaya sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merhaba..his geldiniz...aaslinda bakarsaniz,bende acemi sayilirim bu islerde..kendi kendime aktivite olsun,hemde kendimi gelistirmek amacli kendimce yapiyorum biseyler iste...tesekkurler...sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi fikir, en kısa sürede deneyeceğim. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. tesekkurler beyaz hanimeli,evet acelen olunca,hemen yapmak icin bayagi pratik bir tarif...sevgiler..

    YanıtlaSil