Sayfalar

30 Kasım 2010 Salı

SIMLI MUMLAR

merhaba...
bu mumlar coktandir bos olan televizyon masasinin rafi icin yapildi..uzun sureden beridir bir turlu dekore edecek biseyler bulmadim.hemde ekonomik olsun istedigim icin kaldi oyle.bende bos bir zaman yakalayinca hemencecik yapiverdim..


aslinda nasil yapacagimi bilemezken imdadima yetisen sac spreyim sayesinde bu guzel mumlar cikti ortaya...


malzemler;
yapistirmak icin sac spreyi
kucuk mumlar
istege gore renkli simler
yapilisi cok basit zaten..sac spreyini iyice calkalayip uzaktan mumlarin uzerine puskurttum ve simleri uzerine dokup kurumaya biraktim.ben bir 10 dk sonra kontrol ettigimde kurumuslardi.hemen masadaki yerini aldilar.boylece cok kisa bir zamanda bu sirin seyler bir anda oturma odamin havasini degistirdi...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder