Sayfalar

5 Aralık 2010 Pazar

MUZLU -HINDISTAN CEVIZLI KEK

malzemeler;
2 adet yumurta
50 gr oda sicakliginda  margarin
1 su bardagi seker
1 tatli  kasigi tarcin
2 yemek kasigi hindistan cevizi
1 cay bardagi sut
2 adet muz
1 su bardagi+yemek kasigi un
kabartma tozu

yumurtalara  sekeri ilave edip iyice cirptim,sonra sirasiyla margarin ,sut,tarcin
hindistan cevizi ve unu ekleyip cirptim.en son kabartma tozunu ilave edip dilimledigim muzlari ilave edip kasikla ezmeden karistirdim.yaglanmis firin kabina dokup 150_175 dereceli firinda yaklasik 1 saat pisirdim...

3 yorum:

  1. ellerine saglik canim ..

    HERKESE DUYURULUR :

    KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik - 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

    Katirlirsan cok mutlu olurum :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık uğurperim

    çoook güzel olmuş...güzel bir hafta diliyorum sana.en güzel sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. hasret,cok sagol canim..
    etkinlik davetin icin de ayrica tesekkurler...

    mintinin mutfagi canim sende cok sagol..iyi bir hafta hepimizle olsun insallah..
    sevgiler...

    YanıtlaSil