Sayfalar

15 Aralık 2010 Çarşamba

SEBZELI MUFFINS

1 tane kabak
1 tane havuc
1 su bardagi kasar rendesi
150 gr margarin
1 su bardagi sut
1 yemek kasigi hardal
1 cay kasigi tuz
kabartma tozu
2 yumurta
250 gr un
1 adet kuru sogan

havucu ve kabagi yikayip kabuklarini soyduktan sonra kucuk kucuk dogradim
sogani yemeklik dograyip,hafif rengi donene kadar kavurup.sogumasi icin kenara aldim
diger yanda, yumurta ,margarin sut,kabartma tozu,un ve tuzu sirasiyla ilave edip mikserle cirptim.ve kivama gelen hamura ,hardal,kasar peyniri,kavrulmus sogan ve kucuk dogranmis sebzeleri ilave dip muffin kaliplarina paylastirdim..onceden isitilmis firinda 180 derecede 30 dk pismeye biraktim..afiyet olsun

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık! Çok güzel güzel görünüyorlar.Tuzlu keklere bayılıyorum.Havuç ve kabağımı çıkardım,ne yapsam diye düşünüyordum aslından gönlüm salatadan yanaydı,lakin muffin'leri görünce kararsız kaldım:)
    Aşure günümüz mübarek olsun.Selam ve sevgi ile

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim cafe pepela..sizinde asure gununuz mubarek olsun...insallah mennun kalacaginiz bir tarif olur..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok nefis olmuş afiyet bal olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil